Telefon +48 501 189 239

Email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mask

Uszczelnienie Pneumatyczne

Pneumatyczny rękaw uszczelniający łączy w sobie optymalne uszczelnienie z uniwersalną możliwością zastosowań . Nadmuchiwane boczne i górne poduszki tworzą niemalże hermetyczne uszczelnienie. Taki typ uszczelnienia doskonale nadaje się, między innymi do chłodni i klimatyzowanych pomieszczeń magazynowych. Rezultatem zastosowania tego typu uszczelnień jest znaczna oszczędności energii i mniej przestojów z powodu chorób personelu magazynu.

Nadmuchiwane poduszki boczne i górna zapewniają nie tylko optymalne uszczelnienie, lecz same automatycznie dopasowują się do wymiarów samochodu ciężarowego. Standardowa wysokość poduszki górnej wynosi 1250 mm, natomiast szerokość poduszki bocznej 700mm. Pozwala to na dokowanie samochodów o różnych wymiarach, które mają być skutecznie uszczelnione . Te zalety czynią pneumatyczny rękaw uszczelniający dobrą inwestycją z szybkim zwrotem kosztów.

 

Zalety produktu:

  • poduszki boczne i górna wykonane z wysokiej jakości materiału – Kondury. Materiał odporny na uszkodzenia mechaniczne, wilgoć i pleśń.
  • zabudowana stała wykonana z płyty warstwowej o gr. 40mm oparta na aluminiowych profilach
  • oznakowanie płacht przednich strzałkami naprowadzającymi oraz poduszek bocznych napisem „STOP”, który pojawia się po nadmuchaniu kurtyny w celu zwiększeniu bezpieczeństwa
  • dostępny model rampowy oraz jezdniowy.

 

NW szerokość nominalna
NH wysokość nominalna
ND głębokość zabudowy
A wysokość kurtyny górnej
B szerokość kurtyny bocznej

 

Uszczelnienie Pneumatyczne

 

parametr wymiary standardowe wymiary specjalne
NW 3500,37 na zapytanie
NH 3600, 4000, 4700 na zapytanie
ND 775 na zapytanie
A 1350 1750
B 700 na zapytanie
Najbardziej popularne wymiary uszczelnień pneumatycznych
rampowe: 3500mm x 3600mm
jezdniowe: 3500mm x 4700mm

 

Zasada działania:

Podczas cofania ciężarówki pod dok przeładowczy kierowca ma doskonały widok na rampę a pasy ostrzegawcze na płachtach przednich uszczelnienia naprowadzają i pomagają prawidłowo ustawić samochód w śluzie. Gdy pojazd znajduję się już w doku, poduszki boczne i górne nadmuchiwane są w ciągu 15 sekund i naczepa zostaje dokładnie uszczelniona. Na poduszkach bocznych uwidacznia się napis STOP który informuje kierowcę o tym że trwa procedura przeładunku i dopiero po wyłączeniu uszczelnienia pojazd może odjechać od doku.

 

Uszczelnienie Pneumatyczne

  1. Poduszka górna
  2. Poduszka boczna

Stanowisko dokujące, do zewnętrznych wysokości 4000 mm ma w standardzie zintegrowane nadmuchiwane poduszki dolne, dodatkowo doszczelniające dolną przestrzeń pomiędzy zadokowanym samochodem i rampą magazynu.