Oferowane przez nas bramy szybkobieżne to funkcjonalne połączenie modeli rolowanych i segmentowych. Jest to dalsze rozwinięcie produktu poprzez dodanie wiele użytecznych funkcji. Dzięki wyższej prędkości otwierania oraz zamykania, trwałości i niezawodności użytych elementów w sposób znaczny wpływają na oszczędność czasu i pieniędzy.
Same zalety:
- poprzez szybkie uszczelnianie światła otworu znacznie obniżają koszty energii cieplnej w porównaniu do standardowych modeli (prędkość otwarcia nawet do 2,5 m/s),
- efektywny i sprawny przepływ materiałów, zdolne do wykonywania znacznie większej ilości cykli (obecnie pracujące bramy przekroczyły już nawet 5 milionów otwarć),
- możliwość stosowania w ekstremalnych warunkach atmosferycznych,
- użyte do produkcji mocne, wytrzymałe materiały wpływają na wydłużenie okresu eksploatacji bram szybkobieżnych,
- wyposażone są w zaawansowane systemy zabezpieczeń.
AUTO-FULL – BRAMA O NISKICH KOSZTACH NAPRAWY – NOWOŚĆ!!!
Szybkorolowane, samowprowadzające się bramy Auto-Full® są w stanie samoczynnie schować się do prowadnic bocznych po przypadkowym uderzeniu w płat bramy.
Bramy samowprowadzające się zostały zaprojektowane tak, aby zagwarantować szybkość i łatwość montażu. Nadają się do montażu w każdym środowisku przemysłowym i logistycznym. Idealne do obszarów o dużym natężeniu ruchu. Konstrukcja samowprowadzających się drzwi Auto-Full jest dostępna w wersji ze stali ocynkowanej, stali nierdzewnej lub malowanej stali ocynkowanej. Płaszcz bramy (kurtyna) wykonany z kolorowego, jednolitego poliestru o najwyższej gramaturze 1200g/m2 – samogasnący klasa II. Opatentowane najwyższej jakości profile ślizgowe do autonaprawy wykonane z POLYZENE.
Brama została w standardzie wyposażona w gotowy panel sterowniczy z pełnym okablowaniem, kurtynę optyczną umieszczoną w prowadnicach bocznych, przyciski sterownicze wraz z diodami sygnalizacyjnymi LED umieszczone na prowadnicy, złącza plug and play, IP65, obudowę wału i silnika, prędkość otwierania do 2 m/s.
Jedną z głównych cech szybkorolowanej bramy Auto-Full® jest autonaprawa: po przypadkowym uderzeniu, płat bramy wysuwa się z prowadnic bocznych i w kolejnym cyklu zamykania jest ponownie wprowadzany do prowadnic. Samowprowadzające się drzwi Auto-Full® są bardzo szczelne, hermetycznie i jednocześnie mogą pracować z dużą prędkością oraz częstotliwością.
Specyfikacja | Wyposażenie standardowe (bez dopłat) |
Napęd / Automatyka | współosiowy napęd boczny do intensywnej pracy: 1-fazowy, 230V, IP65 wyposażony w INVERTER (przetwornica częstotliwości) |
Wymiary max. | B=6000mm x H=5500mm |
Wał nawojowy | 350mm x 350mm |
Kolumny boczne | Samonośna konstrukcja z profila stalowego, ocynkowanego ogniowo zawierająca wszystkie instalacje elektryczne |
Prowadnica | Profil ślizgowy z polietylenu o dużej gęstości - opatentowana technologia POLYZENE |
Sterowanie | Przyciski start-stop zintegrowane na kolumnie bocznej |
Płat bramy | Jednolity poliester o wysokiej gramaturze 1200g/m2 |
Autonaprawa | Łatwo wprowadzający się płat bramy po kolizji |
Przeszklenie | Rząd jednolitych okien 1000mm x 300mm do wysokości 1500mm od podłoża |
Zabezpieczenie / Bezpieczeństwo | Kurtyna optyczna umieszczona w kolumnach bocznych zgodna z CE13241-1 |
Prędkość otwierania | do 2m/s |
Miejsce montażu | Zewnętrzna / Wewnętrzna |
Zabudowa | Osłona wału i silnika w standardzie |
Klasa odporności na wiatr | Klasa 2 |
1. Napęd współosiowy, boczny 230V, IP65
2. Przyciski sterownicze Start-Stop
3. Kurtyna optyczna zgodna z CE13241-1
4. Przycisk Start po przeciwnej stronie prowadnicy
5. Lampa ostrzegawcza
6. Dodatkowe uchwyty wzmacniające kolumny boczne
AUTO-PHARMA – BRAMA DO CZYSTYCH POMIESZCZEŃ
AUTO PHARMA® została zaprojektowana w celu zagwarantowania szczelności przed wnikaniem zarazków i bakterii do pomieszczeń czystych dla przemysłu farmaceutycznego
Bramy szybkobieżne zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić szybkość i łatwość montażu. Bramy Auto-Pharma® do pomieszczeń czystych są nieprzepuszczalne dla powietrza pod ciśnieniem stanowiąc barierę przed zanieczyszczeniem w każdym środowisku aseptycznym. Konstrukcja tej bramy szybkobieżnej wykonana jest ze stali nierdzewnej i wyposażona w płaszcz bramy wykonany z kolorowego, jednolitego poliestru o najwyższej gramaturze 1200g/m2. Elementy sterujące i urządzenia sygnalizacyjne mają zmniejszony występ, aby uniknąć osadzania się zanieczyszczeń.
Brama została w standardzie wyposażona w gotowy panel sterowniczy z pełnym okablowaniem, kurtynę optyczną umieszczoną w prowadnicach bocznych, przyciski sterownicze wraz z diodami sygnalizacyjnymi LED umieszczone na prowadnicy, złącza plug and play, IP65, obudowę wału i silnika, prędkość otwierania do 2 m/s.
Model Auto-Pharma® służy do zapewnienia szczelności pomieszczenia czystego, które znajduje się pod ciśnieniem. Z tego powodu wszystkie Auto Pharma® posiadają certyfikat przepuszczalności powietrza pod ciśnieniem CL4 i certyfikat depresji CL4.
Bramy szybkobieżne Auto-Pharma® są hermetycznie i jednocześnie mogą pracować z dużą prędkością oraz częstotliwością.
Specyfikacja | Wyposażenie standardowe (bez dopłat) |
Napęd / Automatyka | współosiowy napęd boczny do intensywnej pracy: 1-fazowy, 230V, IP65 wyposażony w INVERTER zintegrowany razem z sterowaniem |
Wymiary max. | B=3500mm x H=3500mm |
Wał nawojowy | 350mm x 350mm |
Kolumny boczne | Samonośna konstrukcja z stali nierdzewnej zawierająca wszystkie instalacje elektryczne |
Prowadnica | Profil ślizgowy z polietylenu o dużej gęstości - opatentowana technologia POLYZENE |
Sterowanie | Przyciski start-stop zintegrowane na kolumnie bocznej |
Płat bramy | Jednolity poliester o wysokiej gramaturze 1200g/m2 |
Autonaprawa | Brak / Wprowadzanie ręczne |
Przeszklenie | Rząd jednolitych okien 1000mm x 300mm do wysokości 1500mm od podłoża |
Zabezpieczenie / Bezpieczeństwo | Kurtyna optyczna zgodna z CE13241-1 |
Prędkość otwierania | do 2m/s |
Miejsce montażu | Wewnętrzna |
Zabudowa | Osłona wału i silnika w standardzie |
Klasa odporności na wiatr | Klasa 2 |
Przepuszczalność dodatnia | Klasa 4 - Δp przy ciśnieniu 50 Pa [m3 / m2h] = 1,62 |
Przepuszczalność ujemna | Klasa 4 - Δp przy ciśnieniu 50 Pa [m3 / m2h] = 1,76 |
1. Napęd współosiowy, boczny 230V, IP65
2. Przyciski sterownicze Start-Stop
3. Kurtyna optyczna zgodna z CE13241-1
4. Lampa ostrzegawcza
AUTO-FRIGO – BRAMA DO CHŁODNI – KURTYNA IZOLOWANA U=2.03 W/(m2.K)
AUTO-FRIGO to najlepsze rozwiązanie dla pomieszczeń gdzie zależy nam na kontrolowaniu temperatury tak jak w przypadku chłodni
Bramy szybkobieżne zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić szybkość i łatwość montażu. Auto-Frigo® stosuje się do oddzielenia dwóch pomieszczeń od siebie z maksymalną deltą temperatury wewnętrznej / zewnętrznej w zakresie temperatur od -5° do +20° C . Płaszcz bramy został wykonany z podwójnej kurtyny który został wypełniony specjalnym materiałem izolacyjnym zmniejszającym dyspersje kalorii.
Konstrukcja tej bramy szybkobieżnej może być wykonana ze stali ocynkowanej, stali nierdzewnej ANSI304 lub stali ocynkowanej powlekanej.
Brama została w standardzie wyposażona w gotowy panel sterowniczy z pełnym okablowaniem, kurtynę optyczną umieszczoną w prowadnicach bocznych, przyciski sterownicze wraz z diodami sygnalizacyjnymi LED umieszczone na prowadnicy, złącza plug and play, IP65, obudowę wału i silnika, prędkość otwierania do 1,2 m/s.
Najważniejszą cechą tego typu bramy szybkobieżnej jest izolowana kurtyna dzięki której możemy uzyskać współczynnik przenikalności cieplnej U=2.03 W/(m2.K)
Specyfikacja | Wyposażenie standardowe (bez dopłat) |
Napęd / Automatyka | współosiowy napęd boczny do intensywnej pracy: 1-fazowy, 230V, IP65 wyposażony w INVERTER zintegrowany razem z sterowaniem |
Wymiary max. | B=4500mm x H=4200mm |
Wał nawojowy | 400mm x 500mm |
Kolumny boczne | Samonośna konstrukcja z stali ocynkowanej lub nierdzewnej zawierająca wszystkie instalacje elektryczne |
Prowadnica | Profil ślizgowy z polietylenu o dużej gęstości - opatentowana technologia POLYZENE |
Sterowanie | Przyciski start-stop zintegrowane na kolumnie bocznej |
Płat bramy | Dwuwarstwowa kurtyna z izolatorem cieplnym |
Autonaprawa | Brak / Wprowadzanie ręczne |
Przeszklenie | Brak |
Zabezpieczenie / Bezpieczeństwo | Kurtyna optyczna zgodna z CE13241-1 |
Prędkość otwierania | do 1,2 m/s |
Miejsce montażu | Wewnętrzna / Zewnętrzna |
Zabudowa | Osłona wału i silnika w standardzie |
Klasa odporności na wiatr | Klasa 2 |
1. Napęd współosiowy, boczny 230V, IP65
2. Przyciski sterownicze Start-Stop
3. Kurtyna optyczna zgodna z CE13241-1
4. Przyciski sterownicze
5. Lampa sygnalizacyjna
6. Wzmocnienia prowadnicy
7. Zestaw uszczelek termicznych
DUAL-FREEZER – BRAMA DLA MROŹNI – PODWÓJNA KUTYUNA
DUAL-Freezer ® to doskonałe, energooszczędne rozwiązanie w zakresie bram przeznaczonych do mroźni.
Bramy przemysłowe mroźnicze sprawdzają się w wielu sektorach gospodarki. Jego głównym celem jest umożliwienie szybkiego przemieszczania wózków widłowych, towarów i sprzętu między pomieszczeniami, które wymagają kontroli środowiska pod względem temperatury i wilgotności.
Zostały zaprojektowane z myślą o spełnieniu wymagań branży chłodniczej. Wysokiej jakości komponenty, które tworzą system zamykający, zapewniają okładzinę izolacyjną, która może być wymagana dla konkretnego rozwiązania. Dzięki swojej wszechstronności mogą być stosowane w przemyśle spożywczym, farmaceutycznym, biologicznym a nawet w małych gastronomiach gdzie występują chłodnie
Cechą kluczową DUAL-Freezer® jest płat bramy który składa się z dwóch niezależnych kurtyn pomiędzy którymi znajduje się powietrze stanowiące barierę przed wahaniami temperatury.
Konstrukcja tej bramy szybkobieżnej może być wykonana ze stali ocynkowanej lub stali nierdzewnej ANSI304.
Brama została w standardzie wyposażona w niezależny układ sterowania wraz z przyciskami, kurtynę optyczną umieszczoną w prowadnicach bocznych która w razie uszkodzenia mechanicznego wyłącza się automatycznie dbając o ciągłość pracy a przy tym zachowanie temperatury w odseparowanym pomieszczeniu, obudowę wału i silnika, prędkość otwierania do 0,8 m/s.
Specyfikacja | Wyposażenie standardowe (bez dopłat) |
Napęd | Silnik montowany frontalnie lub bocznie przeznaczony do intensywnej pracy: 1-fazowy, 230V, IP65 |
Wymiary max. | B=5000mm x H=4000mm |
Wał nawojowy | 400mm x 200mm |
Kolumny boczne | Samonośna konstrukcja z stali ocynkowanej lub nierdzewnej zawierająca wszystkie instalacje elektryczne |
Sterowanie | Przyciski start-stop oraz lapma LED na niezależnym układzie sterowania |
Płat bramy | Dwie niezależne kurtyny sprzężone razem i przedzielone powietrzem |
Autonaprawa | Brak |
Przeszklenie | Brak |
Zabezpieczenie / Bezpieczeństwo | Kurtyna optyczna zgodna z CE13241-1 |
Prędkość otwierania | do 0,8 m/s |
Miejsce montażu | Wewnętrzna |
Zabudowa | Osłona wału i silnika w standardzie |
Klasa odporności na wiatr | Klasa 0 |
Sposób otwierania | System pasów dla dwóch kurtyn |
1. Sterowanie zewnętrzne 230V
2. Kurtyna optyczna zgodna z CE13241-1
3. Dodatkowy przycisk "OTWÓRZ"
4. Lampa sygnalizacyjna
5. Dodatkowe wzmocnienie prowadnic
6. Zestaw uszczelek termicznych
7. Korba do obsługi ręcznej
DUAL-AIR – PODWÓJNA BRAMA PRZEZNACZONA DO BEZPIECZNEGO ZAMYKANIA DUŻYCH OTWORÓW
DUAL-Air® to brama o wzmocnionej konstrukcji z przeznaczeniem dla dużych otworów bramowych
Jest to innowacja w sektorze drzwi składanych. Dzięki podwójnej kurtynie wykonanej z samogasnącej tkaniny PVC i metalowej kratownicy umieszczonej pomiędzy nimi zapewnia wysokie bezpieczeństwo i hermetyczność. Skutkuje to wysoką izolacyjnością terminczną oraz akustyczną. Podwójna kurtyna, złożona z poziomych elementów kratowych, jest wysoce wiatroodporna (klasa odporności na wiatr 2).
Bramy DUAL-Air® są najczęściej instalowane na zewnątrz budynku dla dowolnych otworów, zarówno małych, jak i dużych. Odporność materiału jest tak duża, że brama Dual-Air® wyposażona w dwie kurtyny może zamienić się w prawdziwą ścianę.
Konstrukcja tej bramy szybkobieżnej może być wykonana ze stali ocynkowanej lub stali nierdzewnej ANSI304.
Brama została w standardzie wyposażona w niezależny układ sterowania wraz z przyciskami, kurtynę optyczną umieszczoną w prowadnicach bocznych, obudowę wału i silnika, prędkość otwierania do 0,8 m/s.
Specyfikacja | Wyposażenie standardowe (bez dopłat) |
Napęd | Silnik montowany bocznie przeznaczony do intensywnej pracy: 3-fazowy, 400V, IP65 |
Wymiary max. | B=11700mm x H=7400mm |
Wał nawojowy | 400mm x 200mm |
Kolumny boczne | Samonośna konstrukcja z stali ocynkowanej lub nierdzewnej zawierająca wszystkie instalacje elektryczne |
Sterowanie | Przyciski start-stop oraz lapma LED na niezależnym układzie sterowania |
Płat bramy | Dwie niezależne kurtyny sprzężone z wewnętrzną kratownicą wzmacniającą |
Autonaprawa | Brak |
Przeszklenie | W jednym rzędzie okna 1000mm x 300mm |
Zabezpieczenie / Bezpieczeństwo | Kurtyna optyczna zgodna z CE13241-1 |
Prędkość otwierania | do 0,8 m/s |
Miejsce montażu | Wewnętrzna / Zewnetrzna |
Zabudowa | Osłona wału i silnika w standardzie |
Klasa odporności na wiatr | Klasa 2 |
Sposób otwierania | System pasów dla dwóch kurtyn |
1. Sterowanie zewnętrzne 400V
2. Kurtyna optyczna zgodna z CE13241-1
3. Dodatkowy przycisk „OTWÓRZ”
4. Lampa sygnalizacyjna
5. Dodatkowe wzmocnienie prowadnic
FOLD-UP – MOCNA BRAMA DLA DUŻYCH OTWORÓW. IDEALNE ROZWIĄZANIE DLA PRZEMYSŁU ROLNICZEGO, ZAKŁADÓW UTYLIZACJI I RECYKLINGU ODPADÓW.
FOLD-UP® to brama dla dużych otworów bramowych z systemem podnoszenia pasowego
Bramy szybkobieżne FOLD-Up® są wytrzymałe, trwałe i można je umieszczać wewnątrz lub na zewnątrz budynków. Ten szczególnie wytrzymały model zapewnia skuteczną odporność na wiatr, utrzymując wysoką prędkość działania.
Wszystkie bramy Fold-Up® są odporne na uderzenia, izolują i są odporne na działanie czynników atmosferycznych. Wytrzymują silne wiatry (klasa 2 odporności).
Ta szybkobieżna brama nadaje się do wszystkich obiektów przemysłowych w których stawia się wysoki nacisk na intensywność pracy urządzenia przy dużych rozmiarach otworu . Znajdują zastosowanie w zakładach utylizacji i recyklingu odpadów.
Konstrukcja tej bramy szybkobieżnej może być wykonana ze stali ocynkowanej lub stali nierdzewnej ANSI304.
Brama została w standardzie wyposażona w niezależny układ sterowania wraz z przyciskami, kurtynę optyczną umieszczoną w prowadnicach bocznych, obudowę wału i silnika, prędkość otwierania do 0,8 m/s.
Specyfikacja | Wyposażenie standardowe (bez dopłat) |
Napęd | Silnik montowany bocznie przeznaczony do intensywnej pracy: 3-fazowy, 400V, IP65 |
Wymiary max. | B=7500mm x H=6000mm |
Wał nawojowy | 400mm x 200mm |
Kolumny boczne | Samonośna konstrukcja z stali ocynkowanej lub nierdzewnej zawierająca wszystkie instalacje elektryczne |
Sterowanie | Przyciski start-stop oraz lapma LED na niezależnym układzie sterowania |
Płat bramy | Jednolity poliester o wysokiej gramaturze 1200g/m2 |
Autonaprawa | Brak |
Przeszklenie | W jednym rzędzie okna 1000mm x 300mm |
Zabezpieczenie / Bezpieczeństwo | Kurtyna optyczna zgodna z CE13241-1 |
Prędkość otwierania | do 1,2 m/s |
Miejsce montażu | Wewnętrzna / Zewnetrzna |
Zabudowa | Osłona wału i silnika w standardzie |
Klasa odporności na wiatr | Klasa 2 |
Sposób otwierania | System pasów |
1. Sterowanie zewnętrzne 400V
2. Kurtyna optyczna zgodna z CE13241-1
3. Dodatkowy przycisk „OTWÓRZ”
4. Lampa sygnalizacyjna
5. Dodatkowe wzmocnienie prowadnic
DUAL-BIG – NAJWIĘKSZA BRAMA DLA WYMAGAJĄCYCH ROZWIAZAŃ
DUAL-Big® to brama dla największych otworów bramowych z systemem podnoszenia pasowego
Bramy przemysłowe DUAL-Big® nadają się do zamykania ogromnych przedziałów, dedykowanych do przechowywania lub parkowania statków i samolotów; jednocześnie mogą mieć różne zastosowania: stocznie, bazy lotniskowe, przeróbka minerałów, recykling, energetyka, odpady, piaskowanie, malowanie, przemysł ciężki, konserwacja i naprawy.
Biorąc pod uwagę wymiary kurtyn dużą uwagę poświęca się technicznym aspektom związanym z prawidłowym doborem automatyki, przekładni mechanicznych, instalacji elektrycznej i urządzeń zabezpieczających zgodnie z odpowiednimi normami. Wszystkie urządzenia elektryczne i elektroniczne przechodzą ścisłą wewnętrzną procedurę kontroli jakości.
Konstrukcja bram DUAL-Big wykonana jest ze stali ocynkowanej i składa się z belki górnej oraz dwóch kolumn bocznych, natomiast podwójne kurtyny z PVC są zabezpieczone specjalnymi produktami przeciw pleśni.
Elastyczna kurtyna dwuwarstwowa z PVC jest w stanie wytrzymać silne wiatry do 180 km/h. Działa poprzez podnoszenie poziomej kraty, ciągniętej przez pasy które nawijane są na wał a całość składana jest w górnym położeniu.
Jest to system spersonalizowany pod konkretnego klienta co pozwala dostosować się do wielkości konstrukcji a także wyglądu końcowego. Istnieję możliwość nadruku cyfrowego dowolnej grafiki tj. logo, obrazy, tekst na płacie bramy według indywidualnych potrzeb klienta.
Specyfikacja | Wyposażenie standardowe (bez dopłat) |
Napęd | Silniki montowane osiowo w ilości odpowiedniej do danej wielkości: 3-fazowe, 400V, IP65 + zespół przekładni |
Wymiary max. | B=25000mm x H=22000mm |
Zabudowa górna | Zależna od wysokości bramy |
Kolumny boczne | Samonośna konstrukcja z stali ocynkowanej zawierająca wszystkie instalacje elektryczne |
Sterowanie | Przyciski start-stop oraz lapma LED na niezależnym układzie sterowania |
Płat bramy | Podwójna kurtyna o wysokiej gramaturze 900g/m2 połączona wewnętrznie z kratownicą wzmacniającą cały płasz |
Autonaprawa | Brak |
Przeszklenie | Brak |
Zabezpieczenie / Bezpieczeństwo | Kurtyna optyczna zgodna z CE13241-1, przekładnie mechaniczne, blokady według norm CE |
Prędkość otwierania | do 0,3 m/s |
Miejsce montażu | Zewnetrzna |
Zabudowa | Osłona wału i silnika w standardzie |
Klasa odporności na wiatr | Klasa 4 |
Sposób otwierania | System pasów |
AUTO-ROLL - BRAMA DLA PROCESÓW TECHNOLOGICZNYCH I LIŃ PRODUKCYJNYCH
AUTO-Roll® to brama z przeznaczeniem dla procesów technologicznych na wszelkich liniach produkcyjnych
Bramy Szybkobieżne AUTO-Roll® znajdują szerokie zastosowanie jako elementy maszyn przemysłowych lub procesu, w którym pełnią rolę przegrody pomiędzy pracownikiem i procesem produkcyjnym, który obsługuje. Zapewniają ciągłość i bezpieczeństwo procesu, zapobiegają niekontrolowanemu przepływowi materiału między poszczególnymi przestrzeniami, szczególnie w miejscach gdzie używane się przenośniki taśmowe.
Znajdują powszechne zastosowanie w automatycznych systemach spawalniczych, tnących, czy frezerskich. Ich możliwości są w zasadzie nieograniczone i mogą sprawdzić się w każdym procesie technologicznym.
Specyfikacja | Wyposażenie standardowe (bez dopłat) |
Napęd / Automatyka | współosiowy napęd boczny do intensywnej pracy: 1-fazowy, 230V, IP65 wyposażony w INVERTER (przetwornica częstotliwości) |
Wymiary max. | B=3500mm x H=3500mm |
Wał nawojowy | 350mm x 350mm |
Zabudowa górna | Zależna od wysokości bramy |
Kolumny boczne | Samonośna konstrukcja z profila stalowego, ocynkowanego ogniowo zawierająca wszystkie instalacje elektryczne |
Prowadnica | Profil ślizgowy z polietylenu o dużej gęstości - opatentowana technologia POLYZENE |
Sterowanie | Przyciski start-stop zintegrowane na kolumnie bocznej lub wodzielnym sterowaniu. Możliwość wysterowania bramy z dowolnego zewnętrznego sterownika obsługującego proces technologiczny |
Płat bramy | Jednolity poliester o wysokiej gramaturze 1200g/m2 |
Autonaprawa | Łatwo wprowadzający się płat bramy po kolizji |
Przeszklenie | Rząd jednolitych okien 1000mm x 300mm do wysokości 1500mm od podłoża |
Zabezpieczenie / Bezpieczeństwo | Kurtyna optyczna umieszczona w kolumnach bocznych zgodna z CE13241-1 |
Prędkość otwierania | do 2m/s |
Miejsce montażu | Zewnętrzna / Wewnętrzna |
Zabudowa | Osłona wału i silnika w standardzie |
Klasa odporności na wiatr | Klasa 2 |
1. Napęd współosiowy, boczny 230V, IP65
2. Przyciski sterownicze Start-Stop
3. Kurtyna optyczna zgodna z CE13241-1
4. Przycisk Start po przeciwnej stronie prowadnicy
5. Lampa ostrzegawcza
6. Dodatkowe uchwyty wzmacniające kolumny boczne